Dostava in način plačila

1. Stroški pošiljanja

Stroški paketnega pošiljanja:

Paketi do 3kg:

  • Pošta Slovenije: 3,50€
  • GLS: 4,00€

Ob naročilu nad 50,00€ je poštnina za dostavo v Sloveniji brezplačna!

OPOMBA: Brezplačno poštnino si s klikom izberete ob zaključku nakupa. Polje za brezplačno poštnino se pojavi le pri naročilu nad 50,00€.

2. Čas dostave

Čas dostave je 3 delovne dni. Navadno pošiljka prispe že naslednji delavni dan od oddaje naročila, če je le ta izveden v dopoldanskem času. V primeru, da izdelka ni na zalogi vas obvestimo.

3. Možnost pošiljanja

Na blagajni lahko izberete pošiljanje preko sledečih kurirskih služb:D

  • GLS dostavna služba
  • Pošta Slovenije

4. Način plačila

Naročene izdelke lahko plačate na več načinov (izberete ob vnosu podatkov za oddajo naročila):

  • Plačilo z gotovino Po povzetju
  • Plačilo Po predračunu
  • Plačilo preko paypal sistema

Plačilo z gotovino po povzetju:
Naročeno blago plačate dostavljalcu GLS ali poštarju z gotovino/kartico, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Stroški dostave so navedeni v naročilu.  Pošta Slovenije za plačilo po povzetju zaračuna provizijo od zneska odkupnine, ki stane najmanj 1,05€


Plačilo po predračunu:
Če izberete plačilo po predračunu, boste po zaključenem naročilu na vaš e-naslov prejeli vsa potrebna navodila za izvedbo transakcije. Znesek lahko najlažje in najhitreje izvedete v vaši spletni banki. Metoda plačila preko spletnih bank je med vsemi načini plačil zagotovo najhitrejša in najvarnejša in je zato tudi najbolj zaželena.

Zavrnitev prevzema paketa:

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame in so po preteku čakalnega roka dostavne službe GLS (5 delavnih dni) ali Pošte Slovenije (15 delavnih dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V tem primeru si podjetje Internetni portali, obratovanje in prodaja, Blaž Štremfelj s.p., pridržuje pravico zaračunati nastale stroške ( stroški pošiljanja, stroški vračanja pošiljke, pakiranje, postopek stornacije)

V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini.

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo poštne in adminstrativne stroške neprevzetega paketa v skupnem znesku 10€. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Plačilo mora biti izvedeno preko predračuna v roku 3 delovnih dni.

Stranke, ki paketa ne prevzamejo in v prihodnosti ponovno oddajo naročilo v naši spletni trgovini bodo morale poravnati plačilo naročenih izdelkov predhodno oz. s plačilom po predračunu (prek upn obrazca ali spletne banke).

POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 10 dni od izstavitve. V kolikor račun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.