Plačilo: Depozitni Storitev
Če ste na nekaj vprašanj o plačilu, prosimo, da nas kontaktirate.
1. Prosimo, še enkrat preverite vaš naslov pred zaključkom plačila.Če želite, da bi kakršna koli sprememba vljudno prosim obrnite na nas.
2. Številko za sledenje bo posodobitev na Mojapreventiva.si ko postavka je dobavljen.
Nismo odgovorni za kakršno koli carinskih dajatev, davkov ali pristojbine, ki so iz svoje države.Za več podrobnosti se obrnite na lokalni carinski urad.
3. V še niste prejeli parcel v roku 30 dni, se nemudoma obrnite na nas za pomoč.Bomo odgovori E-poštni z 24 ur.
1. Vzdržujemo visoke standarde odličnosti in si prizadevati za 100% zadovoljstvo strank.
2. Vaš petimi zvezdicami, pozitivne povratne informacije, je zelo pomembno za nas.Prosimo vas, da nas kontaktirate takoj, če ne boste zadovoljni na naš izdelek ali storitev, vam bomo ponudili najboljši način za rešitev problema.
3. Če niste slišali od nas v 24 ur, prosimo, da preverite sporočila v vaš poštni predal.In poskusite, da nas kontaktirate preko Trgovine Manager, E-pošti ali telefonu.Vedno smo tukaj, da se potrudili, da bi odpravili težavo.Naj nam zgraditi zdrave, pozitivne in uspešno Ali skupnosti skupaj.