Pogosto Popravlja Naslednje Težave
Krekirana, Opraskana ali Zdrobljeno Steklo
Ne odzivajo na dotik
"Krvavitev" ali zmanjšala zaslon
Mrtvih Pikslov
1) zagotavljamo škodo zaradi ladijskih nesreč, vendar video odpiranje parcela je treba zagotoviti v roku 48 ur po prejemu.
2) ne moremo zajema uporabniške napake.
3) Naše deli kakovosti dosledno vodi industriji, ker smo najbolj stabilna procesov: Vsi deli so strogo preizkušeni, smo certificirani in podprta z našo garancijo.
srečaš težave med namestitvijo, prosimo, poskusite 3 korakom
1.Prosimo, preverite, povezanih žice, se povezava
2.Prosimo, poskusite tovarniško ponastavitev telefona, da imajo poskusite
3.Prosimo vas, poskusite posodabljanje telefona ROM firmware do najnovejšega
Alzeras2
2020-09-22 5/5 |
Very good quality! |