Z maščobami do ravnega trebuha

Bi verjeli, če bi vam rekli, da morate za raven trebuh jesti mastna živila? Najbrž ne, pa vseeno je temu tako. Pri tem pa moramo vedeti, da vse maščobe niso dobre. Če želimo imeti raven trebuh – le kdo si ga ne želi, so najbolj primerne maščobe v avokadu, jajcih in kokosovem olju.

JAJCA
Jajca so odličen vir maščob in kakovostnih beljakovin. Največ vitaminov in mineralov, in sicer več kot 10, najdemo v najbolj hranljivem delu- rumenjaku. Če zaužijemo 3 jajca na dan, svojemu telesu zagotovimo zadostno količino vitamina B12. Za kateri obrok si jih privoščimo sploh ni pomembno, pomembno je le, da kupimo domača jajca. Najboljša so seveda z lokalnih kmetij.

AVOKADO
Avokado je bogat vir nenasičenih maščob,vlaknin, poleg tega pa vsebuje tudi vitamin E, vitamin K in vitamin C. Vlaknine in maščobe poskrbijo, da ostanemo polni energije še ure po tem, ko jih pojemo. Avokado si lahko privoščimo za zajtrk, malico, večerjo ali kot dodatek k solatam.

KOKOSOVO OLJE
Kokosovo ojle je eden najbogatejših virov koristnih maščob– MCT-srednjeverižne trigliceride. Ti dokazano izboljšujejo delovanje možganov, vsebujejo manj holesterola, izboljšujejo zdravje las in kože, ter pokurijo maščobe.

Da pa ne boste preveč razmišljali kako uvrstiti ta živila v vaš jedilnik, lahko enostavno iz vseh treh naredite kar omleto, ali pa si jih privoščite v smoothiju.

S pomočjo teh treh živil ne boste le imeli občutek sitosti, ampak boste dejansko kurili maščobe tekom celega dneva. Raziskave so pokazale, da so ljudje, ki so uživali ta živila dvakrat dnevno, pokurili kar 400% več maščob od ljudi, ki le teh niso uživali.

 

 

Vir: revija Preventiva

Komentarji

Originally posted 2017-01-19 09:00:43. Republished by Blog Post Promoter