Kaj jesti za zajtrk?

Zajtrk velja za najpomembnejši obrok dneva, saj poskrbi, da ima naše telo dovolj energije za normalno funkcioniranje. Veliko krat nam zmanjkuje idej kaj pripraviti za zajtrk, kaj je zdravo in katera živila pripraviti, da poskrbimo za kar se da najboljši začetek dneva.

Ker se veliko govori o tem katera živila niso primerna za zajtrk, med njimi je tudi kar nekaj ‘zdravih’ živil, vam bomo predstavili tudi živila, ki so najbolj primerna za uživanje na prazen želodec.

1. OVSENI KOSMIČI

Z ovsenimi kosmiči za zajtrk nikakor ne morete zgrešiti. Okrog želodčne stene tvorijo oblogo, ki želodec varujejo pred poškodbami , ki jih lahko povzroča klorovodikova kislina. Vsebujejo tudi topne vlaknine, katere pomagajo zniževati holesterol v telesu.

 

2. AJDA

Ajda spodbuja delovanje prebavnega sistema. Je odličen vir beljakovin, železa in vitaminov, ki so pri vzdrževanju dobrega počutja zelo pomembni.

 

3. KORUZNI KOSMIČI

Koruzna kaša pomaga izločati strupe in težke kovine iz telesa. Normalizira črevesno mikro floro in daje občutek sitosti dolgo časa.

 

4. PŠENIČNI KALČKI

Dve čajni žlički pšeničnih kalčkov vam zagotovi kar 15% dnevno priporočene količine vitamina E in 10% dnevno priporočene količine folne kisline. Pomagajo tudi pri urejanju prebave.

 

5. JAJCA

Jajca so številka 1 pri izbiri živil za zajtrk. Znanstveniki so ugotovili, da jajce za zajtrk znatno zmanjša vnos kalorij tekom dneva.

 

6. LUBENICA

Če ješ lubenico na prazen želodec, v telo vneseš veliko tekočine. Zaradi visoke vsebnosti likopena, lubenica poskrbi za zdrave oči in srce.

 

7. BOROVNICE

Nedavna študija je pokazala, da redno uživanje borovnic izboljšuje spomin, uravnava krvni tlak in presnovo, še posebej, če jih jeste za zajtrk.

 

8. POLNOZRNAT KRUH BREZ KVASA

Ogljikovi hidrati in ostala hranila v kruhu so potrebna za vaše telo. Najbolje ga je uživati zgodaj zjutraj.

 

9. OREŠČKI

Če jeste oreščke za zajtrk boste s tem izboljšali zdravje prebavil in uravnali pH vrednost v želodcu.

 

10. MED

Med vas zjutraj zbudi in vam da moč ter energijo.Pospeši delovanje možganov in poviša nivo serotonina, hormona za dobro počutje.

 

 

Spoznali smo 10 živil, ki jih je priporočljivo jesti na prazen želodec in so tako najboljša izbira živil za zajtrk. Katera  živila pa za zajtrk niso primerna lahko preberete tukaj.

Komentarji

Originally posted 2017-07-07 01:12:46. Republished by Blog Post Promoter