5 vrst trebuhov, ki niso vzrok prekomerne teže

Poletje je že tu in nekaterim še vedno ni uspelo izklesati svoje popolne postave. Včasih se zgodi, da nekateri ne glede na to kako močno se trudijo izpopolniti svoje telo, nikakor ne pridejo do želenih rezultatov. V nadaljevanju si lahko preberete, kateri so možni vzroki, da še vedno niste uspeli pridobiti želene postave.

LJUBEZENSKI ROČAJI

Izraz ”ljubezenski ročaji” se uporablja za odvečne maščobne obloge, ki se naberejo na straneh spodnjega dela trebuha.

  • Vzroki:
    Pretežno sedeč življenjski slog,
  • uživanje veliko sladkorja,
  • prekomerno uživanje alkohola,
  • uživanje veliko rafiniranih ogljikovih hidratov (piškoti, peciva, bel kruh),
  • uživanje veliko škrobnih ogljikovih hidratov (riž, testenine).

Kako se jih znebiti:

  • Pijte manj alkohola,
  • spremenite svoje prehranjevalne navade,
  • izogibajte se posebnim dietam in živilom z nizko vsebnostjo maščob.
  • V svojo prehrano vključite jajca, ki so dober vir beljakovin, pusto meso, zelenjavo, ter dobre maščobe, ki jih najdete v avokadu, oreščkih in mastnih ribah.
  • Zapomnite si tudi rek, ki pravi: ”zmernost je lepa čednost”.

Poiščite si čas za vadbo. Ni vam potrebno obiskati telovadnice ali skupne vadbe. Veliko boste naredili že z daljšimi sprehodi, ter trebušnjaki ali drugimi vajami, ki jih lahko delate doma z lastno težo.

Posebna navodila:

S pravilno prehrano in fizično aktivnostjo boste naredili dovolj, da se vam zmanjša obseg trebuha, kar vam bo tudi dalo moč za nadaljno vadbo.

 

TREBUH ZARADI STRESA

Stres je velik povzročitelj nabiranja odvečne maščobe na trebušnem predelu. Odvečna maščoba se nabere po celotnem sprednjem delu trebuha, torej okrog popka, trebuh pa je napet in spominja na žogo.

Vzroki:

  • Kronični stres,
  • pogosto preskakovanje obrokov,
  • večja količina popite kave,
  • sindrom razdražljivega črevesja,
  • uživanje nezdrave hrane (slani prigrizki).

Kako se ga znebiti:

  • V posteljo se odpravi dovolj zgodaj. Če ste pod stresom, spite manj in še to slabo, kar pa privede do pomanjkanja hormona leptina, ki pomaga uravnavati vaš apetit in metabolizem.
  • Pred spanjem se sprostite. Naredite lahko vaje za dihanje, si pripravite dolgo sprostitveno kopel ali pa meditirate. Te aktivnosti pred spanjem vam bodo pomagale do boljšega in kvalitetnejšega spanca.
  • Omejite uživanje kave na največ dve skodelici dnevno.
  • Ne preobremenite vašega telesa s fizično vadbo, saj se vam na ta način poveča nivo stresnega hormona kortizola. Namesto tega naredite jogo ali pa pojdite na dolg sprehod. Seveda lahko trenirate tudi v telovadnici, vendar ne pretiravajte.
  • V svojo prehrano vključite magnezij, ki ga nekateri imenujejo tudi sprostitveni mineral. Vsebujejo ga temno zelena zelenjava, oreščki in pšenični otrobi, seveda pa tudi prehranska dopolnila niso odveč.

Posebna navodila:
Začnite se ukvarjati z jogo, se raztegnite, pred spanjem pa lahko popijete tudi nekaj kamiličnega čaja, ki bo zmanjšal nivo kortizola in pomiril telo.

 

NIZEK TREBUH

Kljub temu, da ste že zelo blizu svoje popolne postave, je vaš spodnji del trebuha še vedno nekoliko večji.

Vzroki:

  • Ta se veliko krat pojavi pri ženskah, ki so nedavno rodile,
  • pri ljudeh, ki se ukvarjajo z monotono in prekomerno naporno vadbo v telovadnicah (veliko ponovitev trebušnjakov, vadba na kolesu),
  • ljudem, ki uživajo enolično hrano in pri ljudeh,
  • ljudem s krivo hrbtenico

Kako se ga znebiti:

  • Kot prvo, se priporoča zdrava prehrana z veliko vlakninam: zelena listna zelenjava, polnozrnat kruh ter drugi dobri viri vlaknin.
  • Prenehajte z neštetimi počepi, saj jih najverjetneje delate nepravilno in pri tem dodatno obremenjujete spodnji del hrbta, kar doprinese h krivi hrbtenici, ki pa še bolj izrazito poudari vaš odvečni trebuh. Nadomestite jih lahko z vsem poznano vajo ‘plank’. Porazdelite vadbo na vse mišice in glejte, da ne preobremenite določenega dela telesa. Najbolje je, da izberete več vaj za različne dele telesa in sklop vaj večkrat ponovite.

Posebna navodila:
Pijte več vode, v prehrano pa vključite enostavno prebavljivo hrano in lahke beljakovine. Izberite zelenjavo, predvsem zeleno, ribe in piščanca.

 

TREBUH PO PORODU

Kljub temu, da ste ravnokar rodili, vaš trebuh še vedno izgleda, kot da bi bili noseči,

Vzroki:

  • Predvsem imate premalo časa za sebe. Vaša maternica se po rojstvu prične manjšati, vendar pa potrebuje 6 tednov, da se vrne v normalno velikost.
  • Z vadbo ste pričeli prezgodaj. Po porodu je z vadbo dobro počakati dva do tri mesece.
  • Oslabljene mišice medeničnega dna

Kako se ga znebiti:

  • V svojo prehrano vključite zdrave maščobe kot so ribje olje, oreščki in nerafinirana rastlinska olja. Kvalitetne maščobe pripomorejo pri premagovanju utrujenost, kar je sploh za mlade mamice velik plus.
  • Delajte Kegljeve vaje. Mišice medeničnega dna skrčite za nekaj sekund in jih na to spet sprostite. Naredite 15-20 ponovitev petkrat na dan.
  • Trebuh potegnite navznoter. To je odlična navada, ki krepi trebušne mišice brez nevarnosti, da jih preobremenite.
  • Prenehajte s počepi in drugo naporno vadbo, počakajte 2-3 mesece, da se vaše telo okrepi. Prehitra vadba takoj po rojstvu ni dobra za vaše telo.

Posebna navodila:

Vzemite si čas za popoldanski spanec. Zagrnite okna in se prepustite popoldanskemu dremežu. Spalni hormoni bodo pospešili izgorevanje maščob. Pred spanjem se malce raztegnite.

NAPIHNJEN TREBUH PO JEDI

 

Vaš trebuh je zjutraj raven, a naraste čez dan, ne glede na to ali imate prekomerno težo ali ne.

Vzroki:

  • Alergija na določeno hrano,
  • občutljivo črevesje,
  • neuravnoteženost črevesne flore

Kako se ga znebiti:

  • Iz prehrane izključite živila, ki ne ustrezajo vašemu telesu. Najpogosteje posameznikom nevšečnosti predstavljajo gluten (kruh, testenine, slaščice), alkohol, kvas (pivo, pecivo) in predelani mlečni izdelki (sir, maslo, mleko). Živila izločajte posamično, da lažje opredelite kateri vam povzroča težave.
  • Odločite se za prehrano bogato s svežo zelenjavo, mesom, piščancem in ribam. Poskusite se izogniti kruhu in pecivom.
  • Ne izpuščajte zajtrka. Poskrbite, da bo zajtrk vaš najobilnejši obrok, saj je prebava zjutraj na vrhuncu.
  • Ne jejte ponoči.
  • Hrano temeljito prežvečite in pijte veliko vode.
  • Napihnjen trebuh je lahko tudi znak neravnovesja črevesnih bakterij. Črevesno mikrofloro najlažje uravnavate s probiotiki. Prisotni so v fermentiranih mlečnih izdelkih, nekaterem sadju in zelenjavi. Najlažja in najhitrejša izbira pa so seveda probiotiki v obliki prehranskih dopolnil.

Posebna navodila:
Dihajte. Vsako jutro naredite naslednjo vadbo: Uležite se na hrbet in se popolnoma sprostite. Desetkrat globoko vdihnite in izdihnite. Po obroku pojdite na sprehod.

 

 

Komentarji

Originally posted 2017-08-05 08:00:18. Republished by Blog Post Promoter