16 živil, ki jih lahko jemo brez omejitev

Z nekontroliranim apetitom se sooča veliko ljudi. Največkrat se z njim soočajo ravno ljudje, ki se zaradi bodisi zdravstvenih težav, željo po zdravem načinu življenja ali pa zgolj za izgubo odvečnih kilogramov odločajo za razne diete in strogo zdravim načinom življenja.

Kjub temu, da se odločite za tak način prehranjevanja, pa se nikakor ne odločite za stradanje, le izbor živil je drugačen kot pred dieto. Vseeno pa obstajajo živila, katera lahko uživate neomejenokrat, v neomejenih količinah in s tem ne ogrožate vaše diete in zdravega načina življenja, ter prav tako ne pridobivate na telesni teži. V nadaljevanju si lahko preberete po katerih živilh poseči, ko vas napade volčja lakota ali pa, ko se le iz dolgčasa odpravite do hladilnika ali shrambe.

1. ZELENA

Zeleno sestavlja približno 95% vode, ima pa le 6 kcal na 100g. Zelena je tudi zelo zdrava, saj vsebuje kar 30% dnevne potrebe po vitaminu K, ki je zelo pomemben pri ohranjanju zdravih kosti in zdravega ožilja. Najbolj priporočeno je uporabljati svežo, saj po petih dneh izgubi večino uporabnih lastnosti.

 

2. RUKOLA

Tudi rukola vsebuje zelo malo kalorij, zato je odlično živilo kadar si želite zmanjšati telesno težo, pri tem pa ne želite škodovati svojemu zdravju. Rukolo lahko pripravite v solati, kot prilogo ali pa samostojno živilo, kateri lahko dodate nekaj sira in oliv.

 

3. JAJČNI BELJAK

Tudi jajčni beljak je živilo, katerega lahko uživate v neomejenih količinah. Za ljudi, ki se držijo stroge zdrave prehrane je jajčni beljak celo priporočljiv. Z beljakov in nekaj paradižnika lahko pripravite najbolj zdravo omleto do sedaj! Izogibajte pa se pripravi jajc s cvrtjem na olju.

 

4. SOLATA

Solata vsebuje veliko vitamina A, ki je zaslužen za dober vid, vitamina C, ki je zaslužen za delovanje imunskega sistema, folne kisline, ki je zaslužena za dobro psihično počutje in presnovo hranil, ter železa, ki je zaslužen za normalno tvorbo rdečih krvničk. Solata praktično ne vsebuje kalorij, zato jo lahko uživate v velikih količinah, pri tem pa ni bojazni za povišanje telesne teže.

 

5. KUMARE

Tudi kumara tako kot zelena vsebuje ogromno količino vode. Sveže hrustljave kumare vsebujejo obilico pozitivnih sestavin za vaše zdravje. Olupek kumar vsebuje večino hranilnih vrednosti, med drugimi vsebuje veliko beta karotena, ki je zaslužen za naravno obnovo vseh celic, zato se priporoča, da kumar pred uživanjem ne olupite.

 

6. CVETAČA

Cvetača je odličen vir vitamina C in vitamina K. Najbolj hranljiva je sicer če jo uživate surovo, odlična pa je tudi, če jo kuhate nad soparo ali v enolončnicah, vendar se priporoča, da vode v kateri kuhate cvetačo ne zavržete, saj vsebuje ogromno hranilnih snovi.

 

7. PARADIŽNIK

Paradižnik vsebuje veliko likopena, močnega naravnega antioksidanta, vitaminov A, C in B2 ki je naravni zaščitnik celic, folne kisline, vlaknin, kroma, ki je zaslužen za dobro presnovo in kalija, ki je zaslužen za normalno delovanje mišic. Tudi paradižniki so praktično brez kalorij, vsebujejo pa ogromno snovi, ki pozitivno delujejo na naše zdravje.

 

8. BROKOLI

Brokoli je še posebej priporočljivo živilo za ljudi, ki želijo izgubiti odvečno telesno težo. Poleg tega, da vsebuje vitamine A, C, K in E, slednji je zadolžen za lepo kožo in zavira proces staranja, vsebuje kar 20% vaših dnevnih potreb po vlakninah.

 

9. POKOVKA

Tudi skodelica pokovke med ogledom vašega najljubšega filma ali pa kar tako, ne bo vplivala na vaš izgled in telesno težo. Ta prigrizek je v večji meri sestavljen iz zraka, vsebuje pa okrog 31 kcal, zato ga lahko uživate brez strahu, da bi se zredili. Pazite le, da pokovki ni dodano maslo in preveč soli.

 

10. GRAH

Tudi grah spada med živila z nizko kalorično vrednostjo. Skodelica graha vsebuje okrog 35 kcal. Ob enem pa grah vsebuje veliko vlaknin in beljakovin.

 

11. GRENIVKE

Grenivke pomagajo stabilizirati nivo krvnega sladkorja. Vsebujejo veliko vitamina C. Zaradi nizke kalorične vrednosti pomagajo pri izgubi dodatnih centimetrov okrog pasu.

 

12. MELONE

Z melonami lahko potešite željo po sladkem, pri tem pa ne ogrožate vaše diete, saj imajo prav tako nizko kalorično vrednost. Vsebujejo več kot polovico priporočene dnevne vrednosti vitamina A in C.

 

13. JAGODE

Naslednji sadež, ki je nepogrešljiv pri hujšanju so jagode. So bogat vir kalija in vlaknin, poleg tega pa delujejo protivnetno.

 

14. ROBIDE

Robide imajo zelo dober okus, poleg tega pa so bogate z antioksidanti in vitaminom C. Za uživanje so varne udi za posameznike, ki so že dalj časa na dieti. Skodelica robid vsebuje okrog 62 kcal.

 

15. POMARANČE

Pomaranče so za mnoge eden najokusnejših plodov, ki slovijo po visoki vsebnosti vitamina C. Če ste eden izmed tistih, ki poleg olupka s pomaranče odstrani tudi bel ovoj, pa naj vas opozorimo, da ta bel ovoj vsebuje veliko vlaknin, ki pomagajo zniževati raven holesterola v krvi, zato je bolje, da ga zaužijete skupaj s krhlji okusnega sadeža.

 

16. BOROVNICE

Borovnice so po vsebnosti antioksidantov daleč pred ostalim sadjem. Skodelica borovnic dnevno pomaga uravnavat vašo prehrano med dieto. Imajo nizko kalorično vrednost, tako, da je skrb po odvečnih kilogramih povsem odveč.

 

 

 

Vir: brightside.me

 

Komentarji

Originally posted 2017-07-28 08:00:32. Republished by Blog Post Promoter